İlk Yazım...

Merhabalar :) Bloguma hoşgeldiniiz.. İlk yazıma nasıl başlamalı ne anlatmalı bilemediğim gibi samimi bir yazı olmasını da istediğimden, planlamadan başladım yazmaya. Çok yakın bir tarihte izlemeye başladığım bloggerların samimi tavırları ve izleyicilerini blogger olmaya yönlendirmeleriyle açtım blogumu. Yazmayı, okumayı, seyretmeyi, gözlemlemeyi ve en çokta paylaşmayı sevdiğim için böyle bir işe kalkıştım.
Ben kimim?
95 Ocak 2 doğumlu şu anda İstanbul'da ailesiyle yaşayan ve Kültür Üniversitesin'de Moleküler Biyoloji ve Genetik bölümünde okuyan geleceğin moleküler biyologuyum :)  Resim yapmak, modayla ilgilenmek,hediye almak ve de en çok kendi el becerilerimle bir şeyler yapmayı seviyorum. El maharetlerimi modacı annemden sayısalcı ruhumu da mamematik mühendisi babamdan aldığımı söyleyebilirim. Bir de lise de okuyan erkek kardeşim var sormayın onu aman..
Pekii bu blogta neler olucakk?
Blogta her türlü konuya yazıya yetişebildiğimce yer vereceğimi düşünüyorum kendi yaptığım şeyler, kullandığım makyaj malzemeleri, annemin tasarımları, günlük hayatta kullanılabilecek hayat kurtarıcı şeyler, gün geçtikçe büyüyen oje koleksiyonumla yaptığım değişik tırnak tasarımları şu an sayabileceğim başlıklar.

Sizi de bloguma beklerim.. Beni takip etmek için yandaki bu siteye katılın yazısına basmanız yeterli :) 

Twitter adresim: https://twitter.com/BlogAslili
İnstagram hesabım: http://instagram.com/blogasliliatalay

Yorumlar

Popüler Yayınlar