Rimmel Match Perfection Fondöten


Pazar gününden merhabalar kahvemi aldım yazılarıma vakit ayırayım dedim. Taslaklarda önüme gelen ilk yayına tıkladım ve başladım yazmaya.
Öncelikle ben karmadan yağlıya dönük bir cilde sahibim. Yani şöyle ki T bölgemde yağlanma var diğer yerler kafasına göre takılıyor. Bakımı en zor cilt tipi, tabi ki beni bulur böyle şeyler :D
Ben her gün fondöten süren bi insan değilim öncelikle bunu belirteyim. Veeee Rimel Match Perfection..



Ten rengim peynir beyazı olduğundan ben en açığı Ivory 100 numarayı aldım o bile koyu bana :(
  • SPF 18 (Sun Protection Factor) Güneş koruma faktörü olması güzel bir faktör. Uzun süreli bir koruma sağladığını söylüyor kendileri :)
  • Kokusu, benim hoşuma gitti hafif bi kokusu var.
  • Uygulama konusunda fırçalara falan giriştim sünger kullandım hiç gerek yok elle uygulayın çünkü çok ince bir yapısı olduğundan el dışında pek bi faydası olmuyor.
  • Renk seçeneklerine gelirsek çok kısıtlı bu bile bana koyu geldi diyorum ama çok beyaz olduğum için de pek bişey demiyim :D
  • Kapatıcılık konusunda eh işte, orta düzeyde..
  • Kalıcılığı da uzun sürmüyor max. 2,5 saat veriyorum sonra hoopp yüzdeki renkler belli.
  • Yapısı dediğim gibi sıvı baya ama pompalı başı bir artı.
  • Benim gibi yağlı bir cilde sahipseniz pek beğeneceğinizi sanmıyorum. Yüzde parlama yaptığından T bölgeniz sizi rahatsız edecektir. Hele sivilcelenmeye meyilliyse cildiniz Uzak durun !:) 
  • Tam bir kuru cilt fondöteni anneme hediye ettim çok mutlular renk sıkıntısı çekiyor sadece o kadar :) Yine de benden bi ton koyu cildi var şükretmelii :D
"Hayaller kapatınca kapılarını, en aydınlık aşk kapısını arar gözlerimiz" -Rebecca Donovan



Yorumlar

  1. Bu üründe orta kapatıcılık olduğunu duyuyorum hep. Yok yok benim tam kapatıcılı bir ürüne ihtiyacım var, bu da olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet günlük kullanım için eh işte yani gün ortasında da tazelenmeli baya işi var yani :) Kuru cilt tipine sahipsen Görkem'in sitesine bak derim kesin sorunun cevabını bulursun orada ;) http://gorkemkarman.blogspot.com.tr/

      Sil
  2. Merhaba;
    Size blog keşif etkinliğinden ulaştım.Yeni bir blog açtım.Sizi takibe aldım.Banada beklerim.:)
    http://elmasekerimm13.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar