AVON superSHOCK Maskara


İnceledim, inceledim, inceledim...
Vaadleriii;


Kirpikleri belirginleştirir
Yoğun bir siyahlık verir.
Dolgunluk katar.


Vaadlerine kandım maskaranınn...
Methini duydum, maskaram bitmişken kendimi avondan sipariş verirken buldum. 


  • Kirpiklerim çok dolgun olmadığı için hacim veren maskaraları tercih etmeye çalışıyorum ama bu maskara da pek de bunu bulamadım, kii günlük uygulamada...
  • Yoğun siyah mıydııı? Yanii cevabı veririm..
  • Kirpikleri belirginleştiriyor, tek tek ayırıyor yep! İkinci kata izin vermiyor, topaklanıyor :/
  • Silikon fırça en bi sevdiğiimm :)
  • Temizlemesi de kolay, kirpiklerimde dökme yapmadı.
Sonuç olarak günlük olarak kullanılır evet, kirpikleriniz hacimliyse siyah görünmesi için alabilirsiniz ama benimki gibi eh işte moduysa ben pek beğenmedim :( Bir dee Avon'un en iyi 3 maskarası arasında...
"Şüphesiz ki hayaller kırılmak için vardır" - Sabahattin Ali



Yorumlar

  1. Benim çok sevdiğim bir rimel!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpik yapınıza uygunluğundan ya da sizin isteklerinizi karşılamasından dolayı tabi ki olabilir :) İyi günlerde kullanın...

      Sil
  2. Benim senelerdir sürekli kullandığım rimel kirpiklerim uzun ve dolgun iyice belirginleştiriyor o nedenle bu kadar memnunum belki de... Memnun kalmamana üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpik yapı farkımızdan dediğin gibi tatlım, seninkiler gibi olsun isterdiim :)) Ben de, çok büyük umutlarlaydım neyse başka rimellere..

      Sil
  3. Methaba blogunu cok begendim ve takibe aldım bizim blogumuzada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler tatlım, bizim? meraklandım hemen bakıyoruuumm

      Sil
  4. Thank u so much:) I'll visit ur blog :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar