Kadehte Çikolata Soslu Muhallebi


Evettt bu akşam bir tarifle buradayımm :) 
Aynı şeyler olmasın, evdekiler sıkılmasın, ortam şenlensin yaşasın mutfak hahah öhöm öhöm neyse geçeliiim tarifee...
Muhallebi için;
1 lire süt
1 su bardağı un
1 su bardağı toz şeker
1 yemek kaşık nişasta
1 paket şeker vanilin
50g margarin

Ayrıcaa;
1 paket bisküvi
2-3 tane muz
1 paket çikolata sosu <3
Süslemek için de hindistan cevizi oluur, fındık, fıstıık :)



Geçeliim yapımımaa...
Tenceremize sütü, unu, şekeri, nişastayı, koyuyoruz karıştırıp karıştırıp iice muhallebi yapıyoruz işte :D Koyulaştığında yağla birlikte vanilini koyup karıştırıyoruz.
Biir yandan çikilot sosunuzu yapınıız, bisküvileri de ister kırın ister rondodan geçirin, muzları kesiin ve kadehleri de çıkartın vitrinlerdeen :D

Biraz muhallebi sonra bisküvi ve muzları tek tek dökün ve çikilot sosla tamamlayıp süsleyinn :)
Püfs: Muhallebiniz topaklanmaması için iyice karıştırın. 
Yağ muhallebiyi parlak gösterme amaçlı abartmayın iice :D
Kadehleri benim yaptığım gibi çok doldurmayın fazla oluyor :)
Çikolata sosunu iki kere kullanın lezzet artsın.
Farklı meyvelere de açık olun ;)

Afiyet Olsun...

"Ya bir köpek alacağım ya da bir sevgili bulacağım. Hayatımı mı yoksa halımı mı mahvedeceğime karar veremedim henüz" -  Rick Springfield/ Olur Böyle B*ktan Şeyler



Yorumlar

  1. Ne güzel görünüyor! Biraz bile mutfak işlerinden anlamıyorum ama denemek istedim şuan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görsellik ahh sen neler neler yaptırıyorsuun :D Blogunu takibe aldım çok beğendiim ;)

      Sil
  2. Ellerine sağlık harika görünüyor sütlü tatlıları çok severim ayrıca :)
    bu arada takipteyim bana da beklerim sevgiler...
    http://modadusleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar