Nivea Çift Etkili Göz Makyaj Temizleyici

Cuma gününden herkese kocaman sevgiler gönderiyorum.. Bugün o kadar enerjiktim ki nası enerjimi harcayacağımı bilemedim, okulda dans etmekten tutun, eve hoplaya zıplaya gelmeme kadar :D Neysem geleliiim Nivea'ya...

Jüjü'm iyi ki var ya iyi ki söylemiş, önermiş bana bu temizleyiciyi. Hassas cilt tipine sahip bir insanım bir de üstüne gözlerimdeki hassasiyetle bir çok makyaj malzemesini ve temizleyicisini kullanamıyorum :( kullanamıyordum :D

İki faz halinde bir temizleyici, çalkalayarak kullanılıyor. Yağlı katman ve sıvı katman olarak söyleyebilirim. İlk aldığımda çok yağlı gelmişti ama sonradan alıştım ve de temizleme etkisinin büyüsüyle o hiç birşey geldi :)
"Suya dayanıklı ekstra kalıcı maskarayı ve makyajı bile kirpikleri koruyarak etkili bir şekilde çıkarır" diye bir vaadi var ürünün. 
Sonuna kadar haklılar diyorum :D Suya dayanıklı maskaramdan iz kalmadı yüzümde ve kirpiklerimin dökülmesi gibi bir şey söz konusu olmadı :) 
"Ovalamaya gerek yoktur. Kontak lens kullanıcıları için uygundur"
Ovalama konusunda aynı fikirde miyim, tartışılır. Hani bastıra bastıra çitilemiyorum ama pamuğu koyduğumda da çıkarmıyor doğal olarak :D 
Lens kısmını bilmiyorum :(
Ürünün ömrü açıldıktan sonra 6 ay, son olarakta kokusu klasik Nivea kokusu diyebilirim.
Bir şans verin, pişman olmayacaksınız derim :)

"İstediğin kadar zeka fışkırsın beyninden, anlamak hala kalbin işiydi..." Tuğba Sarıünal/Sanrı


Yorumlar

  1. Bunu denememiştim. Elim nedense Nivea ya fazla gitmiyor. Bloğunu takibe aldım. Bana da uğrarsan çok sevinirim.:)) www.makyajdunyam.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar