Garnier Makyaj Temizleme Suyu


Herkesin yerlere göklere sığdıramadığı mikemmel makyaj temizleme suyu, bence de öyle mi?
O kadar çok merak ettim ki, karşılaştırmalar,mükemmel makyaj temizliyor demeler falan dedim neymiş bu ve hazır makyaj temizleyicim bitmişken şans veriyim bi hikmeti vardır dedim koştum Gratis'e.
"Kalmadı hanımefendi, çok çabuk tükeniyor" demesin mi :D Ben de daha da bi merak derken yeni gelen mallar arasında buldular ettiler aldım geldim :D (Zafer) 
O gün de tesadüf ki fondötenli yüzüm, hemen denemelik yani...
Pamuğa döküyim derken ne de aktı o bildiğin su yani :D Velhasıl sonuç olarak makyajımı silmeye kalktım ben hiç de memnun kalmadım. Tamamdır yüze ferahlama hissi veriyor, yağlı bir doku bırakmıyor ama tam bir temizleme göremedim. 
Kaldı ki suyla çıkan göz eyelinerımı çıkaramayıp, üstüne de gözümü yaktığı için odamdaki 'Aslı valla alışverişe çıkmadın her cacık bitti kaldın bunlara' adlı kutuya kaldırıldı :D Üzgünüm :(
Vaadlerine cevabım
-Hassas ciltte başarısız.
-Cildi arındırır mı tartışılır(Makyajı silemezken)
-Rahatlatma kısmı Yeps!
-Durulamaya gerek yok.


Yorumlar

  1. bütün makyajı bununla direk silmek bence hata zaten be önce süt ile temizleyip sonra bununla üzerinden geçiyorum o şekilde gayet faydalı bir ürün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyaj temizleyiciyle makyajı yüzden atıp, kremle besleme taraftarıyım ben :) Sonuçta makyaj temizleme iddiası varsa yapabilmeli..

      Sil
  2. Merhaba, bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım ;) Bana da beklerim :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. merhaba cnm bloğunu keşif etkinliğinden keşfettim merak ettiğim bir üründü yazın çok iyi oldu mutlaka denenmeli :) bu arada seni bloğumdaki 8mart hanımeli hediyeleşme etkinliği ne davet ediyorum katılırsan çok mutlu olurum sevgilerimle :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar