Müzikler Paylaştıkça Daha Anlamlı/2

Soruların ikinci kısmıı...

15. Size başkası tarafından söylenmiş bi şarkı?
Serap Sapaz- Çok Tatlısın
16. Evebeynlerinizi hatırlatan bi şarkı?
Bir Şarkısın Sen 
17. Sizi sakinleştiren bi şarkı?
Cem Adrian Şarkıları
18. Kafanızda durduk yere ara sıra çalan bir şarkı?
Zeki Müren- Gitme Sana Muhtacım Küçükken dedem hep söylerdi, ben de söylerdim
19. Dinlerken sizi isyankar hissettiren şarkı?
Deniz Seki- İyisin Tabi 
20.Geçen yazı hatırlatan bi şarkı?
Bob-Ghost in machine
21. İlk aşkınızı hatırlatan şarkı?
Yalın-Ben bilmem
22. Sizi umut dolu hissettiren şarkı?
Nedenini bilmiyorum ama Aydilge-Aşka gel
23. En sevdiğiniz gruptan bir şarkı?

Duman-Dibine kadar
24. Sevdiğiniz filmden bi şarkı?
PS I Love You James Blunt- You are beautiful
25. En sevdiğiniz şarkı?
Tabi kiii Justin Timberlake-Apologize
26. Size sevgilinizi hatırlatan şarkı?
Sıla- Tam da bugün
27. Tek başınıza söylemekten keyif aldığınız şarkı?
Sezen Aksu- Vay 
28. Islıkla eşlik etmekten hoşlandığınız şarkı?
Yalın- Olmasa da olur
29. Sizde dans etme isteği uyandıran şarkı?
Nil Karaibrahimgil- Seviyorum sevmiyorum
30. Alfabetik sıralamada mp3 çalar/ipod/itunesunuzdaki son şarkı?
Telefon-> Sıla- Zor Sevdiğimden
Ipod-> Zorun ne sevgilim- İrem Derici
PC-> Zerrin Özer-Herşey seninle güzel

"Korkuyorum...Yeniden sevmekten değil, benzerine yenilmekten..." -Serkan Özel

Madem bu bi müzik karşılaşmasıı ben de" http://allwhitestuff.blogspot.com.tr/ " blog sayfası yazarı Dilek'ten soruları yanıtlamasını diliyorum .. Öptüm Dilekkk ;)



Yorumlar

Popüler Yayınlar