Müzikler Paylaştıkça Daha Anlamlı/1


Herkese Merhabaa :)
Bu yazı hemencik gelişen bir şey oldu internette dolaşırken bir meydan okuma buldum ve müzikle ilgili olduğu için direkt soruları Asya'ma yönlendirdim. Dinlediğimiz müzikleri paylaşma amacıyla devam ediyorum :) Sorular ve cevapları buyrun...

1. Sevdiğiniz kişilerin sizin cenazenizde hangi şarkıyı çalmasını istersiniz?
Biz müslümanız ama illa da bir şarkıysa 
Jeff Cuckley- Hallelujah ya da Michael Logen-Goodbye Goodbye
2. Çıktığında radyonun sesini açtığınız şarkı?
Son zamanlarda mı? Edis- Benim ol
3. Kirli zevkiniz olarak nitelendirdiğiniz bi şarkı?
Bu diyorum. (Vallahi benim tahammül edemediğim şarkı kategorisinde :D )
4. Dinlemeye tahammül bile edemediğiniz şarkı?
Bora Duran- Yan yana (Bir severiz kii sormayıın)
5. Dinlerken size bazı insanları pataklama hissi veren şarkı?

Müslüm Gürses- Affet
6. Sizi güçlü hissettiren şarkı?
Eminem- Love the way you lie
7. Banyo sırasından duş başlığıyla okumayı sevdiğiniz şarkı?
Nil karaibrahimgil-Kek (Önce yok dedi sonra bu olsun dedi :) )
8. Reklam izlerken keşfettiğiniz bir şarkı?
Dilber Ay- Hacı Ağa
9. Gün boyu dinleyipte sıkılmayacağınız şarkı?
Timbaland- Apologize ft.One Republic
10. Düğününüzde beraber dans etmeyi umut ettiğiniz şarkı?
American Mouth- Flightless Bird
11. En yakın arkadaşınızı hatırlatan şarkı?
Ebru Gündeş- Meyhaneci (Bu benim için) 
Nil Karaibrahimgil- Seviyorum Sevmiyorum (Bu da JÇ için)
12. Kişisel marşınız olarak nitelendirebileceğiniz/ sizin için yazıldığını düşündüğünüz şarkı?
Bruno Mars- Grenade
13. Lise yıllarınızı hatırlatan bi şarkı?
Yalın - Keyfi Yolunda
14. Sizi mutsuz hissettiren şarkı?
Damien Rice- Col Water


"Sevmekle sevmemek arası bir şey yoktur; emin olmak veya şüphe etmek vardır" -Kahraman Tazeoğlu

Yorumlar

Popüler Yayınlar