Yeni Yıl Gelmiiiş


Yeni yıl dediğin hediyesiyle güzel bir şey :) Klasik hediyelerin bana göre olmadığını bütün arkadaşlarım anlamış durumda ve onlara bir kazak almaktansa böyle bir şey verdiğimde daha mutlu olacakları düşüncemi destekledikleri için mutluyum :) Seviyorum hepsini...
2014'ün son günlerini yaşarken 2015'ten bool mutluluk, sağlık, huzur, dinginlik ve tatil diliyorum :) Başarı, aşk falan fistan gibi isteklerim yok bana yatağıma duyduğum aşktan dolayı biraz tatil versin yeter :)

Bu güzel hediyeler sahiplerini bulduğuna göre ben de bu yazımı yayınlayabilirim :D




Küçük ayrıntılarla başlıyorum... Bu üçlü: en baştaki renkli karton üzerine yeşil kartondan ağaç kestim silikon tabancasıyla pon pon süs yapıştırdım ve arkasına notumla birlikte bir de magnet koydum asmak isterlerse diye :) 
Ortadaki renkli bantlarla üzerine çam ağacı oluşturulmuş bir zarf, ona da maşallah uzunlukta bir mektup :)
Geldik sağ köşeye... Renkli desenli kurşun kalemlere zaafım olduğunu düşünürsek her bir yere sokuşturmam doğaldır :) Ucuna da panttan küçük bir bayrak yapınca cici cici oldu :) O kardan adam içinde koceman bir milka barındırıyor yummy yummy :) Üzeri beyaz kağıtla kaplandı kurdelendi siyah noktalarla süslendi şekercik oldu 






Ağacın tabanına gelelim birazcık üstte dağılmadan :)
Öncelikle bir su bardağını aldım içine m&m çikolata koydum bi de petito vardı sanırsam sonrada Bauhaoustan aldığım 60lık topu kafasına koydum kurdeleyle çevreledim bunları :) Top beyaz beyaz sırıtmasın yeni yılı yansıtsın diye süsledim yıldızlarla onlar da Rossman'dan alındı :)










Bunlar aklıma nerden geldi inanın bilmiyorum ama çok hoş oldular:) Aslında yeniyıl olayına kırmızı çorap konseptinden çakma oldu birazcık :)  
 Önce kumaştan küçük keseyi diktim ve üzerine Jüjü ve Piremses diye işledim. (Bu ilk denemem olduğu için biraz okunmuyo olabilir tekniği öğrenmek lazım daha sıkı dikmeli galiba) 

Üst taraftaki şatafata bakalım :)
En solda gösteri şapkası şeklinde kesilmiş renkli kağıdın içinde not bulunuyor üzerine de renkli baskı yaptırdığım küçük fotoğrafımız var. Tam ortada da yeni yıl süsü otlarının arasında yine biz  ve yanda da yine biz :) 
Kartondan yıldız şekli kesildi ortasına süslü bir yıldız oturttum ve şiş çubuklarla sünger topa batırdım hepsini. Arkasında bir kadeh şampanyamız üzerinde "İçiyoruz her gece" yazısıyla Ebru Gündeşin Meyhaneci şarkısından alınarak hazırlandı ve şişesi de Sıla'dan Doldur diyor :D Aramızda esprisi olduğundan bizce çok anlamlı :D
Sola doğru gidiyorum bir şeker ve yanında düşünce balonu iyi dileklerimle :)

Son olarak kişileri belirten ince ayrıntı kartımız...


Bir de en arkada sağda bir puantiyeli kart var üzerine kurdeleye asılmış banttan yapılma bayraklarıyla.Küçük bir ayıraç var üzerinde de -yine fotoğrafımızın olduğu- :))

Muhteşem üçlüyü kesnin içine arkaya koydum ve paketledim nice birlikte yıllara kız kardeşleriiim :)

"Çünkü herkes sevdiği kadar yanında kalır." Arda Erel

Yorumlar

Popüler Yayınlar