Bonibonlu Bisküvi

Hamura dokununca kendini bulan, stresini atan, tatlı yapınca mutluluk hisseden bir insan olduğum için terapi sahamda kendimi geliştiriyorum zamanla :) 
Tarifimize gelirsek...




Malzemeler

  • 125 g margarin (oda sıcaklığında)
  • 1 su bar. pudra şekeri
  • 1 su bar. nişasta
  • 1 paket kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket şeker vanilin
  • 1 yumurta 
  • 3 su bardağı un
  • ve tabiki bonibon ben 2 paket kullandım

Yapılışı

  1. Un hariç tüm tozları karıştırın üzerine margarinle yumurtayı ekleyin yoğurmaya devam edin baya cıvık bir hamur oluyor ve unu eklemeye başlayın yavaş yavaş. Hamurunuz kulak memesi denen kıvamdan biraz daha sert olucak toplanır bir halde olsun yani :)
  2. Sonra elinizde toplar yaparak yassı şekilde bastırın ve yağlı kağıt olan tepsiye dizin (yağlı kağıt kullanın çünkü tepsinin sıcaklığıyla kurabiyeler kavruluyor)  üzerine de bonibonları bastırın iyice (bonibonların patlamaması için hamura gömmelisiniz) 
  3. 175derecede 30dk falan pişirdim ben Hafif sertleşmeye başlayınca kapayın yani fırını sonra da afiyet olsuuun :)
"Bir yalana denk gelmesin insan. Sonra binlerce doğruyu, sorgulamak zorunda kalıyor" - Kinsun

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar