Küçük Kekler Yaptıım

Bu hafta yorgunluğumun zirvesindeyim, kafa dağınıklığı, sakarlık ne varsa bende artık olumsuzlukları gerçekten umursamıyorum onun için gülücüklerle günaydıın herkesee... 
Şimdii gelelim kekislerimee: 


Malzemeler,
3yumurta
1,5su bardağı şeker
1su bardağı süt
1su bardağı sıvıyağ
1paket kabartma tozu
Kakao ve bolca un :) 

Yapalım hadi bakalıım,
Önce yumurtaları kırın çırpın şekerini de dökün iyice köpürtün (mikserim kalp ben) sonraa sütü yağı koyup telle karıştırın mikserle yapınca pek kabarmıyor benden söylemesi. Unu eleyiin üzerine kabartmatozunu koyun -kabartmatozu kullanacağınız zaman mutlaka unla birlikte koyun- kakaonuzun tad verme kabiliyetine göre onu da dökün mesela ben dün bi 5-6kaşık tepeleme koymuşumdur. Başka ne kaldı he isterseniz içine damla çikileta da atabilirsiniz ben evde bulamadım ondan atamadım :( olsun böyle de güzeel 
Kıvamını bayaa koyu yapıyoruz böyle havaya kaldırınca çırpıcıyı kolunuz ağrıycak modda oluyor :D 
Küçük kağıtlarımızı da alıyoruz kaşıkla dolduruyoruz tepsiye diziyoruz -ben halaa bi muffin kabı almadığımdan tepsiye dizmelteyim:( -fırına gönderiyoruz bizim fırında 200derecede 30dk pişiriyorum ben kendi fırınınızın özelliğini siz biliyosunuz onun için bu derece olaylarına karışmıyorum :)

E bu kadarcıık afiyet olsun hepimizee...

'Yaşamak sevmektir'- Paulo Coelho

Yorumlar

Popüler Yayınlar