Rimmel London Stay Matte Pudra


Bugün ki yazım bir pudra bu pudrakii herkesler kullanıyor.. Bakalım neden??


Tek ve tüm ihtiyacımı karşılayan pudram diyebilirim. Makyaj malzemelerimin çok olmadığını söylemiştim zaten karma cildim sağolsun makyajla her şeyi daha çıkmaza ve sivilcelere sürüklüyor.

Stay matte pudra da çok bilinen pudralardan birisi zaten ben de transparan rengi var diğerleri koyu kaldığı için bunu  tercih ettim :)

Dıştan içeri doğru gidersek kapağı biraz 'dandik' yani ya kırılcak ya çıkıcak diyosunuz onun için makyaj çantasında taşımak zorunlu gibi :)

Yapısı gerçekten ağırlık yapmıyor yüzde ve güzel bir sabitleme sağlıyor. Yağlı veya karma cildiniz varsa mutlaka pudra kullanılmalı fondötendense diyorum.

Yüzde kalıcılığı gerçekten 3-4 saat, tozutma da yapmıyor kullanırken başarılı diyorum :)
Ben sonunu ancak gördüm yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum.

Açıklama..
Çektiğim fotoğraf çok eski olduğu için şu an çok koyu çıktığını fark ettim ve internetten bir fotoğraf koymak istedim ve tabi ki Görkem Karman farkıyla sizlerle fotoğraf :)

"Bazı sırları maziye gömebilmek ağır bedeller ödetir." -Fi



Yorumlar

  1. bu pudra favorim bir de o kapak durduk yere kırlmasaydı iyiydi :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen transparan oluşu favorilere taşıttırıyor kendini. Bence de kırılmasaymış iyiymiş :(

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar