Pastel ProFashion Matte: Nude Beige 558

Selamm, yine ben size misafir.. Gözlerinize sağlık, zamanınıza sağlık okuduğunuz için..
Ben aslında çok çok makyaj yapan birisi olmasam da ilgim var diyelim kendi çapımda, fazla makyaj malzemem de yok ama yeterli olduğu kadar toplamaya çalışıyorum :)
Son zamanlarımın  rujundan bahsedeceğim bugün..

Bu ruju alalı bayaa olmuştu ilk çıktığında bir hevesle almıştım ama nedense o sıralar pembe tonlarına takılı kalmış, bunu atmıştım bir kenara.Ah Aslıhan'cım yapılır mıydı bu ruja diyorum şimdi..


Tam rengini beyaz tenimin sağladığı arka planla görebilirsiniz :D Hafif bir kiremitlik rengi var içinde ama dudakta tam nude bir ton, kremsilik elde ediyor.   


Beyaz tenler için ideal bir nude ruj diyebilirim, daha açığı ölü gibi durmamıza neden oluyor bence :D
Kalıcılığı orta derecede yani gün içinde yemek sonrası yenilenme istiyor.
Yapısı, sürümü çok güzel mat bir ruj olduğu için dudakta kuru bir his bırakması gerekirken nemli bir yapıdaymış hissi veriyor, ruj ağırlık yapmıyor. Çizgilere dolma konusunda da çok az bi dolma söz konusu olabilir.

Genel olarak günlük kullanıma uygun bir ruj bence, kışın da kuruyan dudaklarıma sürebildiğim için benden artı aldı belki :D Ruj denemeye devam, sağlıcakla kalın...

"Birinin 'iyi' olup olmadığına emin değilsen, sakın hayatında tutma. Nerde şüphe varsa, ordan kötülük mutlaka çıkar." - Arda EREL


Yorumlar

  1. Pastelin ürünlerine rahat rahat erişebilsem ilk alacağım rujlardan birisi bu renk, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım bulabilirsin çünkü gerçekten kurtarıcı bir renk :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar