Maybelline Gel Eyeliner


Cıvıl cıvıl güne merhaba.. Günün yazısına başlarken herkese bonibon tatlışlığında gün diliyorum ve yeteri kadar kullanarak bilgisini edindiğim bir ürünle karşınızdayım... Hadi bakalım...



Bendeki 01 numara siyah olan eyelinerın fırçası ilk bakışta yumuşak gibi gelse de nasıl süreceğim amanın ben bunla desem de hiiç korktuğum başıma gelmedi.
Şimdiye kadar da hiç jel eyeliner deneyimim olmadığından çekinmeden aldığımı söyleyemem, çok tereddütte kaldım açıkçası ve sonunda aldım :)
İyi ki de almışım dedim sonra da.. 
Renk pigmentasyonu yerinde, 
Yapısı yumuşacık, 
Sürümü çok kolay,
Fırçaya aşırı miktarda ürün gelipte eyeliner çekerken topaklanma yapmıyor,
Fırça çekim esnasında oraya buraya kayıp saçma çizgiler oluşturmuyor,
Ve en önemlisi göz kapaklarıma BULAŞMIYOR (bu benim gibi göz kapakları minnakçık olupta içeri kaçan utangaçlardansa mükemmel bir nimet )
Kalıcılığı 24 saat mi bilemiycem ama sabahtan akşama kadar idare ediyor günlük makyajımda (makyaj silmeden yatmayınız!) 


Tasarımına gelelim biraz da, 1 adet fırçası var tek tarafı smokey eye yapmak için süngerli diğer tarafı eyeliner fırçası.
Eyeliner kutusu mu diyim kabı mı kavanozu mu ne derseniz artık ben bayılıyorum mat oluşu o minimalistliği falan sabahtan akşama elimde taşıyabilirim (Mutlu olduğu şeylere bakınız ve usulca sayfadan uzaklaşınız :D ) 
 Başkaaa konuşmadığımız bişey kalmadı di mi kaldıysa yorumlara bekliyorum, umarım siz de beğenirsiniz. Okuduğunuz için teşekkürler...

"Acılarınızdan beslenenler var. Bolca gülün, açlıktan öldürün onları" -Arda Erel

Yorumlar

Popüler Yayınlar