H&M Body Splash/Vanilla Kiss




KA ÇIR MA YIN! Diyorum bağıra bağıra :D
 H&M'den alabileceğiniz bu mütiş tatlılıktaki, kokudaki vücut spreyini sakın KA ÇIR MA YIN.



Bu kız ne diyor diyosanız başlıyorum. H&M yeni yıla özel böyle kokular losyonlar her sene çıkartıyor. Bu sene de bir tane attım sepete fiyat 7tl size verdiği mutluluk çok tl :D

Vanilya kokusuna bayılan, onunla yatıp kalkan biri değilimdir ama bu koku bütün simlerine rağmen beni aldı götürdü.

Frambuazlı ve krem karamelli 2 tane daha çeşidi vardı. Genellikle şekerli kokulu krem karamel tercih ediliyormuş o simsiz ama bu bana al evinde dururum olmadı deiğinden aldım :D

Sıktığınızda böyle simli bir yapısı var ama dağıtılınca ve kuruyunca gelinin kız kardeşi modunda parlamıyorsunuz emin olun :D

Kalıcılığı orta seviyede, tatlışkoluğu üst seviyede, şişe tasarımı yerinde kapağı sıkı olduğundan çantada açılma yapmadı.Gidin alın olmadı odanıza sıkın durun :D

"Deliler ne güzeldir, sahtekarlar ne çirkin." - Cem MUMCU

Yorumlar

  1. bunun kokusu harika bence...

    YanıtlaSil
  2. Bence de bayılarak kullanıyorum :D

    YanıtlaSil
  3. fiyatı çok uygunmuş en kısa sürede bulursam almalıyım mutlaka. Bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum sizi takipteyim. Bloğuma da beklerim sevgiler http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni yıl koleksiyonundandı şu an satışı olduğunu sanmıyorum ama başka çeşitleri var H&M'de :) hemen bakıyorum..

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar