Yeni Yıl Kapıda

Yeni yıl geldi çattı derkenn bir çok yerde indirimler başladı ya da devam ediyor.
Yeni yıl hediyeleri için küçük önerilerim olacak tabi ki ama o kadar yoğun bir dönem oluyor ki bu yılbaşı zamanı benim için anlatamam :))
Bu yıl ajanda hazırlığı yaptım kendim için, paylaşma ve kullanmak için sabırsızlanıyorum..
Bir yandan 26 Aralık kardeşimin doğum günü, 2ocakta benim doğum günüm var misafirler için ne yapsak ne etsek telaşı ve de yılbaşı hediye hazırlıkları gerçekten odaya kapandığım masama gömüldüğüm bir dönem oldu bu son 1 ay ama bundan memnunum şikayet yok :D


Bu koşturma içinde yenin kararlar, yeni planlar da yaptım. Ajandamla yerleşik düzene planlı hayata geçiyorum gençlik :D Gelsin blog yazıları, ah yine ne konuştum bennn...


Şu tontiş uçlarıyla kolyeyi aldım bu sene kendime yılbaşı hediyesi olarak :) H&M'de hala satılıyor fiyatı 20TL diye hatırlıyorum geyik kısmı çok büyük olduğu için onu kullanmayıp sincap haricinde hepsini bir kolyeye, sincabı da daha kısa bir zincirle bi üste taktım.
Bence kat kat kolyelerle çok güzel olacak bir kolye ben bayıldım arkadaşlarım daha çok bayıldı benden söylemesi....

"Bütün hayallerimiz gerçek olabilir, eğer onları ikna edecek cesaretimiz varsa" - Walt Disney

Yorumlar

Popüler Yayınlar