Dizi Müzikleri

                                                       Yine bir Asya Müzik Derlemesi...

Yaz biterken eylül gelmişken, yeni sezon gelmişken biz de yaz dizileriyle hayatımıza giren müziklerini derleyelim dedik. Bakalım beğenicek misiniz? (Eksik varsa önerilerinizi bekliyorum) 

Gün gün başlayalım öyleyse ;)


-PAZARTESİ

Ne Münasebet


Jenerik müziği
Pelin Akil- Bu kalp senin


Güneşin Kızları 

Hakan Tunçbilek & Deniz Sipahi - Yüzün Güneşe Baksa (Güneşin Kızları Jenerik Müziği)
Soner Avcu- Yanlızlıklar
Beni azad et 
Aslı Demirer- Bu Kafalar

-SALI

Adı Mutluluk

Mutluluk Neydi
Ceza- Suspus
Zeynep Bastık- Fırça
Sezen Aksu-Unuttun Mu Beni

-ÇARŞAMBA


Çilek Kokusu

Esin İris - Çilek Kokusu (Jenerik)
Esin İris - Kötü Kötü Şeyler
Buray- Sen sevda mısın?
Buray-  Kimsenin Suçu yok
Mustafa Sandal – Kadere bak
Mustafa Sandal – Kadere bak (Akustik)
Beyza Durmaz - Olan Var Olmayan Var

-PERŞEMBE

İnadına Aşk

Gökhan Türkmen - İnadına Aşk (Jenerik)
Gökhan Türkmen – Dene
Gökhan Türkmen – Aşk Lazım
Cem Belevi- Günaydın Sevgilim
Cem Belevi- Ateşböceğim
Aslı Demirer – Saat Oniki
Kolpa – Ölünmüyor Mutsuzluktan
Kolpa-  Beni Aşka İnandır
Pera - Sensiz Ben

-CUMA

  Kiralık Aşk
Aydilge-  Dizi Müziği Jenerik
Aydilge – Sorma
Aydilge- Aşk Lazım
Aydilge- Aşk paylaşılmaz
Sezen Aksu- küçüğüm
Sezen aksu – Kaçın kurası
Zeynep Alasya- Suskun Bu Koca Yürek
Zeynep Alasya- Gidemezsin
Zeynep Alasya - Öyle Gariptir ki Hayat
Zeynep Alasya - Ben Varım
Zeynep Alasya - Mucize
Ayşe Saran - Bu Şehirde
Ayşe Saran - Yaşamak Dört Nala Şimdi

 Hepsini dinlemek için size youtubeplaylist oluşturduk. :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar