Çikolatalı Meyveler

Bunlara hasta olmayananız yoktur heralde ;) O zamann takipleyin beni yapılışını anlatıyorum :)
Çikilotlarınızın alın bir cam kaba, sonracıma benmare usulü bir güzel eritin içerisine de birazcıkın tereyağ  atın koyun bir yağlı kağıt üzerine donmaya bırakıın afiyetler olsuun ;)


Size birkaç örnek..

Çikolata donmadan şekilli şekerlere batırabilirsiniz, partilerin vazgeçilmezi olacaktır.


Meyvelerin şanı bence muzdur ve çikolatayla da efsane oluurrr :D 


M&M'S bonibonlarını sevmeyen yoktur yani bence olmamalııı <3


Bu da meyve sepetimiizz, en bi güüzelinden ve bence en bi uygunundan ;)
Afiyet Olsun...

"Kiminle gülüyorsan ona aitsin" Yılmaz GÜNEY


Yorumlar

  1. Özellikle çilekli olana bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy cok guzel gorunuyorlar ellerinize saglik :) Blogunuzu takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. himmm mis gibi :) profilini okuyunca baya ilgilimi cekti blogun.Severek okusamda bende hevesimi alinca muhendislik diplomami kitapcimin duvarina asmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. çikoLatalı herşey güzel :)
    blog keşiften gelip takibe aldım . banada beklerim
    http://dengeliyasamogretisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu takipteyim benim blogumada beklerimm.. sevgilerr..
    http://setenayileguzellik.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar