İspanyol Paçalar Kalp Ben



Havalar bir ısınıyor bir soğuyor derken renkli pantolonlar benim gözdem bu renkte bir harikaa



Bu renkte bir harika kışın da kullandım yazın da kullanabilirim.



Maviii en bi her şeye uyanıı :)


Beyaz pantolonlara daha çok var gibi bu yağmur çamura göre...


Laci laci laciii


Bu bol pantolonlardan almalı altına da topuklular oh miiss


Renkler renkler çook bi mikemmell


En bi sevdiğim en sonda bu tarzı al çık benden size yıldızlı pekiyii :)

"Çok yanlış zamanda karşılaştık ya da hiç karşılaşmaması gereken iki insandık...
Biz neydik bilmiyorum. Sevgiili desem değil, aşık desem değil...
Bildiğin rastlantıydık işte ondan da öteye gidemedik." - Ahmet Batman



Yorumlar

  1. Pantolonlar çok hoş. özellikle sondan üçüncüye bayıldım :) rengi de çok tatlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sondan üçüncüyü ben de çok sevdim çok rahat olduğuna da eminimm :))

      Sil
  2. Çok güzeller gerçekten ya. Salaş ve şık.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle bence de her tarza uyuyor salaşlık :) Yorumunuz için teşekkürler..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar