En Sevimli Kartlar

Hafta sonu kimliğimi kaybettiğim için bugün bir erken kalkış ve koşuşturma geçirdim sabah sabah, yarın da nüfus işleri vallahim zor sahip çıkın kimliğinizee! Benden söylemesi..
Anneler günü, babalar günü, doğum günlerii derken hediye fikirleri bitiyor mu diyorsunuz o zaman klasik dediğiniz o hediyeleri kartlarla süslemeye ne dersiniz :) Benden göstermesi sizden uygulaması her zaman ki gibii bool resimli bir yazıı...



Ben hiçbir zaman böyle çok kart çeşitli bir mağaza görmedim vardır da ben rastlamadım şahsen aman gerekte yok :D 

Babalar günü is coming :D


Böyle açılınca 3 boyutlu olan kartlar en bi sevdiklerim eminim ki sevmeyen yok :)


Benim kartım sade, şık, anlamlı olsun diyenlere...



Her şey hayal gücünüze kalmış bu dünyada :)


İster renkli bir fon çıkarın üzerine yapıştırın ister bilgisayarda tasarlayın size kalmış :)


Bu sade ama şık şeyler için BU siteyi inceleyiin :)


Bu da 3 boyutlu en bi sevdiklerimden..


Çiçekler böcüklerrr..


Şekil şekil desenn desenn


Buna ba yıl dım tek söyleyebileceğim bu.

 "Elinden geleni yaptıktan sonra, sıra ayağından geleni yapmakta: Gitmek gibi mesela." - Sunay Akın

Yorumlar

  1. Güzel bir blog, ne güzel bu kartlar / davetiyeler ve ben yardım edemem ama Kusursuz ☺ fantastik ve starvaganti, küpe bazılarını görmek pututo vermedi yazınızın bakmak zorunda! Yakında ve akşam seni görmek güzel! http://coccinellecreative.blogspot.it/

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar