Meet Matt(e) Nude.


Canım farlarııımm :) Çok far kullanan bir insan değilim onun için tek farım diyebilirim :D
Bir çoğunu deneyip ben mat farları seviyorum karar verdim dedim ve en güzelini gittim aldım hadi inceleyelim birlikte ;)
Öncelikle bence bir kadının makyaj çekmecesinde böyle koyu tonlarda bir far paleti olmalı diyerek söze başlıyorum :)


Genel görünüş budur efenim.. Hepsinin bir adı var kapağındaki yakışıklı beyimiz gibi :D

Bir de koocaman  aynası var paletin kapağında :)
Kapağı mıknatıslı ama kesinlikle çantada açılma yapmıyor, farların yerinden çıkma gibi deforme olaylarını da yaşamadım.
Palet görüldüğü üzere kahve tonlu makyajlar için ideal :)
Sürerken tozutuyolar ama kalıcılıklarına leke sürmem The Balm bu konuda en başarıları diyebilirim, altına bir de baz sürerseniz gece boyu sizinle :D



Ben ve beyaz tenim.. Bunu ışıkla çektim diğerlerini daha az ışık olabilir hava bi açıyor bir kapıyor :D
Neysem..
Matt Johnson: Bu yakışıklı benim favorim olur.. Kendisi gri ile siyah arası dolanmakta, ben her sabah gözlerimin  altına çekmekteyim :)
Matt Garcia: Koyu kahvenin şanı :D Gözlerimin uç tarafına gölgelendirme amaçlı kullanıyorum.
Matt Malloy: Hayat kurtarıcıdır, kaş altına göz pınarına uygulanınca gözü ortaya çıkaran beyaz farkendisi.


Matt Rosen: Sütlü kahve benim pek tercihim değil.
Matt Wood: Gerçekten bir ağaç gövdesi rengi :D bunu da kahve tonlu makyajda eyeliner yerine kullanabiliyorum.
Matt Singh: Tatlııım, bu benim makyajlarımın olmazsa olmazı, tenime koyu olduğundan belli oluyor ama pudra olduğundan da buram buram burdayım demiyor kendisini seviyorum :*


Matt Abdul: Hafif lilalık veriyor sürünce, gri gibi gözükse de..
Matt Lombardi: Paletin açık renk kategorisinde benim eh kullandığım çeşidi.
Matt Hung: Mor bu mor ya dediğim far:)

Dilimin döndüğünce far paletim :) Öpüldünüüz ;)

"İnsanoğlunun yaşamda en geç keşfettiği şey şimdiki zamandı" Murathan MUNGAN


Yorumlar

  1. şirin blogunu yeni keşfettim takibindeyim artık senide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba blog keşif etkinliğinden geliyoruuuuum ^-^ Sizi gfc ile takibe aldım bile =) Banada beklerim *-*
    Bloğum: www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar