Flormar Pretty Lipstick P314


Uzuuun bir aradan sonra herkese merhabaa :) Bu sefer aramız uzun oldu öncelikle özür diliyorum, sağolsun mükemmel okulum (!) ve mükemmel ödevleriyle uğraşıyordum... Neyse bu ruju önceden almıştım kutuyu karıştırırken buldum ilk bundan başlayalım, Yaz geliyor.. Yazılara hazır oluuunnn..



Pembe ruj istiyorum deyip flormar standına gittiğim bir gündü :D Ben bunu daha dershane zamanında almıştım yani yılı olan rujum.. 

Parlak ve ben burdayım bir ruj öncelikle bunu belirteyim.
Tam yaz rengi bir ruj.
Kremsi bir yapıya sahip.
Simli değil ama parlak.
Kalıcılığı gün içinde tazelemek gerektiriyor :)
Neye benzediğine karar veremediğim bir kokusu var biraz rahatsız edici geldi bana :/
Dudakta pürüzsüzlük isteyen bir ruj bence ve hafif göz makyajıyla kombinlenmeli..
Görüntüsü tasarımı adı üstünde gerçekten çok şirincik birşey.
Hafif esmer tenlilerin ruju bence bende ölü gibi durma sebebiyeti :D

"Güçlü olmanın türlü yolları vardır, dürüst olmanın bir tek" Özdemir ASAF



Yorumlar

Popüler Yayınlar