Yenilikler Yenilikler

Herkese iyi akşamlar öncelikle :) 
Yazılara çoook uzun aralıklar veriyorum tembellik başa bela gerçekten. Yazmayı çok çok istiyorum ama bilgisayara girmeye gerçekten üşenen bir insanım onun için biraz erteleniyor :/ 
Bugün size sayfamdaki yeni bir bölümden bahsedeceğiim :)


"Müzik Kutusu" başlığıyla sayfanın sağ tarafında bulunan bir bölümüm var artık-->
Bu fikir tamamen benim Asya'mdan geldi hatta o bölümün yazarı Asya olacak :) Müzik bilgisinin sınırı olmadığını düşündüğümden çok renkli bir bölüm olacağına eminim :) Takipte kalın...

Bu hafta "Unutursam Fısılda Sountrack" diyerek başladık. Ben müziklerinin etkisinden hala çıkamadım da bu haftalık böyle olsun :)



1.Sevdim
2.Eyvah
3.Nafile
4.Bir Mazi Bin Hatıra
5.Başka Güzel
6.Kirli Beyaz Kedi
7.Gel Ya Da Git

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar