Yazla Gelen Ben

Çook uzun bir aradan sonra herkese iyi günler diliyorum :) Sınavlar, Soma, Gezi olayları yıl dönümü derken internetten soğuduğum günlerden sıyrılmaya çalışarak yazıma başlıyorum. Bu haftaki planım yaz modası adına küçük kombinler paylaşmak bakalım neler çıkacak diyerek ilk yaz vazgeçilmezimize geçiyorum... 


Beyaz pantolonlar


Benim favorim diyebilirim hem renk kalabalığı yok hem bol kıyafetler ve modern daha ne olsun :)




Burada her şey çok güzel beyazla kot uyumu harika kolye ayrı bir hava vermiş, pantolonun yırtıkları kararında ama o ayakkabı nedir diyorum ayakkabı değil bot yani o bildiğin lütfen öyle bir hata yapmayın kızlar :)


Bu kadına hayranım diyebilirim sandaletlerin görünümünü beğeniyorum ama daha önce hiç denemedim rahat mıdır değil midir bilmiyorum. Onun dışında üzeri spor görünüşlü ama gayet şık çantayla üst uyumu da on numara cicim seviyorum seni.

Gömlek beyaz pantolon kombinine söz bulamıyorum. Çok çok sevin.

Bembeyaz giyin ama aksesuarlarla başka bir hava yarat bu da mütüş :)

Danteller malumunuz 2 senedir moda bu sene nirvanaya ulaştı kullanımı, böyle bir şey bulursanız alıyorsunuz.


İki renk karışsın diyorsunuz, çantam yok diyorsunuz her bir tshirt için o zaman uyumlu renklerle şıklığı yakalıyorsunuz şekil a gibim :)

Çantanın rengi kalp ben öncelikle onun dışındaa ayakkabılar benimle deıl cekete bayıldım Hermes kemer hastasıyız zaten bu kadar :)

Bu tam beyaz pantolon değil galiba ama dediğim gibi gömlekle en çok uyan pantolon rengi bence beyaz:)

Güzel bir puan goes to this photos :) Sade, şık, uyumlu..

"Önce hayaller ölür, sonra insanlar" Shakespeare

Yorumlar

  1. coook guzel bi post olmus canim ben de en son yazla beraber beyaz pantolon yazisi yazmistim birkac gun once :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayıldım postuna tatlım, şimdi bakma imkanım oldu bir de çiçekler postun çok sevimlii :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar