Elbiseler

Bugün ki yaz modası konuğumuz elbiseler :)


Elbise kumaşının deseni bir hoş gerçekten.Tek renk elbiseyi zıt renkli bir ayakkabıyla  kombin alınması gereken fikir ;)


Lütfen uzun boylular tercih etsin böyle uzun elbiseleri ya da çok özendiyseniz altına topuklu olmadan giymeyin gerçekten olmuyor üzgünüm :)

Renkkkk diyorum susuyorum

Bunun altına dolgu topuklu giyip günlükte kullanırım ki ben :)

Nakış mıdır nedir bu bilmem ama bayılıyorum bunlara her şeye ayrı bir hava katıyor dolapta mutlaka olmalı böyle bir parça bence


Bu elbisenin kollarını atın ve bana getirin pleasee

Beyaz tenli olduğum için tercih edemediğim bir renk ama esmerlere mükemmel oluyor

Bu elbiselerin rahatlığı derim başka da bir şey diyemem 
Hafif kollu da güzel bir seçim kolye de hoş durmuş


Bu model bir elbiseyi geçen ben birinde gördüm, şu an tam hatırlayamadım ama bence çok çok hoş annemden bir tane isteyeceğim :)

Bu yaz özetle uzun elbiseleri yine bool bool göreceğiz. 
Çizgili kıyafetler her dönem moda ancak dikkat!
Yatay çizgiler sizi şişman gösterir ancak bunu doğru kullanmak sizin eliniz de mesela göğüsleriniz küçükse üzerinize yatay çizgili bluz tercih edin alta düz bir pantolonla kombinleyin. 
Elbiselerinizi topuklu ayakkabılarla kombinlemekten çekinmeyin, rahatsız diyorsanız dolgu topukları deneyin :) Şimdilik bu kadar mutlu kalın...

"Tesadüfler biz ne anlama gelmelerini istersek o anlama gelirler"  Andrew Crumey

Yorumlar

Popüler Yayınlar