Sıcacık Sonbahar

Sonbahar geldi de geçiyor sanki ben de aklımdaki sonbahar yazılarımı yazıyım dedim geçmeden :)


Sonbahar-Kış 2015 defilelerinden karelerle başlamak istedim. Bu kadar kalın şalları şimdilerde bu dengesiz havada kullanamazsınız çünküm daha o kadar soğuk olmadı :) Çok çok çok üşüyen biri olarak söylüyorum bunu :) Ama dokumasına gelince kış için ideal, kimileri kilim falan taşıyosun diye dalga geçse de aldırış etmeyin siz :) Siyah bir kombinle şalı patlatın gitsin...


Abla iice sarınmış falan böyle bi tarzla tabiki sokakta dolanamazsınız hepimiz biliyoruz :) Onun için defilelerden alıntılar yapacağız alıp gözü kapalı uygulamayacağız :) Gri şal gri tonları alıntımızı yapalım biz burdan :)


Fotoğrafı aldığım sitede yazar çok uyumlu bulmuş ama ben pek beğenmedim sadece şal için aldım :) Bu kadar desen ve renk karmaşasına ben karşıyım açıkçası, kumaşların cinsleri de benzemiyor benden geçmedi ama parçalar tek tek çok hoş ona söz yok :)
Şal yorumuna gelince illa kocaman şal aramayın kısalar da çok şık ve daha resmi giyinmek istiyorsanız özellikle kısa şalları tercih edin..



Ahh bu ekoseler beni benden alan ekoseler :)) Ne çok seviyorum, etekte, kazakta, şalda, şapkada her yanda :) 


Bu leopar mı bilmiyorum ama desenini seviyorum ben kombin de hoş :)


Uçuşsun kuşlarrr :) Havaların dengesizliğindeki sıcak anları yakaladığınız da bu şalı alıyorsunuz, hem rüzgardan göğsünüzü, boynunuzu koruyorsunuz hem de uçuşan şalla tarzınızı oluşturuyorsunuz :)


Ah leoparlaarr.. Ekoseyi ne kadar seviyorsam bunları da o kadar sevmiyorum :D Bence leopar bi yaşam tarzı diyorum ve sevenlerine armağan ediyorum :)


Favorim :) Beni sokakta böyle görürsünüz diyorum siyah, gri, uyum diyorum :)



Bordo ve gri uyumunun mükemmelliğine hiçbir zaman hiçbir şey demedim diyemem tapıyorum :) Çok çok çok sevdim şalııı :)


(Fotoğraflar alıntıdır.) Hastalıksız, sevgi dolu sonbaharlar :) 

"Birinden hiçbir şey beklemeyince, asla düş kırıklığına uğramaz insan." - Sylvia Plath

Yorumlar

Popüler Yayınlar