Yeni Hayata İlk Mektup


Son yazımın üzerinden o kadar zaman geçti ki tekrar yapabilir miyim, olur mu diye düşünmeden edemedim. Hayatımda,bende o kadar değişim oldu ki yeni bir hayata başlangıç dememin çok doğru olacağına kadar verdim.

3 ay boyunca herkesler tatildeyken ben sabahtan akşama kadar okula gittim TÜBİTAK projesinde çalıştım, olumlu yanı da oldu, benden çok şeyler de aldı bu proje. Artısı eksisi tartışılır demiyorum, eksileri fazlaydı şu an durup düşündüğüm zaman.İnsanların nasıl egoist, nasıl yalancı olduğunu, iş hayatının nasıl olduğunu önceden öğrendiğim için, ilerde iyi ki derim belki ama şu an hayatımın tek keşkesi. Zaman zaman ona da değinirim, vakit bol...

Blog yazılarıma dönmem canım kız kardeşlerim piremsesim ve jüjüm sayesinde oldu.Sen orada zihnini rahatlatıyordun, dediklerinde aldım elime blog defterimi bir bir sıraladım yazacaklarımı ve başladım onların bana verdiği destekle. 

Buradan, oradan, şuradan nereden olursa olsun onlara sonsuz ama sonsuz teşekkürler her daim yanımda oldukları için.. Özellikle Piremses! Hani her insanı sarsıp kendine getiren, her daim içindeki gücü görmesini sağlayan dostları vardır ya, işte o Asya'm canım her şeyim iyi ki varsınız kızlar :)

Ben... Kilo verdim -akşam yemeklerini yemiyorsunuz ve biraz da yürüyüş kızlar :D - saçlarımı kestirdim, bol bol makale okudum, kitaplar aldım, gezdim, okudum, güzel güzel kendin yap projeleri keşfettim, alışverişler yaptım, tasarımların dibine vurduk annemle oo daha neler neler ... 

Ve şimdi hepsini sizle paylaşmak için yazıyorum, umarım beğenirsiniz ve umarım mutluluklarımız, bilgimiz paylaştıkça artar :)
Tekrar hoşgeldiniz, hoşgeldim...

"Bir insanın bu dünyada mutlu olabilmesi için sadece üç şeye ihtiyacı vardır: Sevecek birisi, yapacak bir şeyi ve umut ettiği bir şey." Allan Chalmers

Yorumlar

Popüler Yayınlar