Elma Dilimli Kakaolu Kek


Selamlar.. Nasılsınız iyi misiniz :)Beni sorarsanız; ders yoğunlukları arasında boğuluyor, sınav koşturmasında kendimi kaybediyorum. Bugün sizlere vereceğim tarifim keklere bi hareket katma isteğinden ziraa onlar da aynı olmaktan yıldı :)

Malzemeler
3 yumurta 
1.5 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvı yağ
1 su bardağı süt
4 çorba kaşığı kakao
En sevdiğim kısım aldığı kadar un
1 kabartma tozu
1 şekerli vanilin
ve de 1 adet elma


Yapılışı
Yumurtayla şeker köpürene kadar karıştırın sonra telle karıştırmaya devam ederek süt ve sıvı yağ ekleyin.
Un üzerine kabartma tozu, şeker vanilin ve kakaoyu döküp karıştırıyoruz. 

Elmalarımızı da soyup, dilimliyoruz ve kek kalıbımıza döktüğümüz kekin üzerine gömüyoruz ve 180 derecelik fırında 40dk pişiriyoruz.
Not: Ben elmanın kabuklarını soymanızı tavsiye ederim. Çünküm sonra onları yemesi zor oluyor :)
Afiyet olsun...

"Sahip oldukların 'vazgeçebildiklerindir'. Vazgeçemeyeceklerinse 'ait' olduklarındır" - Ruth Ware 



Yorumlar

  1. elma seven bi insan olsaydım şu an kalkar yapardım :) harika gözüküyor

    YanıtlaSil
  2. Tadı da görüntüsü gibiyse.. =)
    Başarılı...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar