Pastel No:124 Oje


Bu ojeyi ne zaman aldığımı hatırlamasam da bayadır kullanıyorum. Bakalım bakalım...
Koyu renkler kullanıp onlara manikür yapmaya zamanım olmadığından büyük kurtarıcım diyebilirim Pastel no: 124
Fırçası kalın fırçalardan, kalıcılık konusu da kullanıma bağlı sonuç olarak bende max.2 gün kalır çünkü sürekli emeliyat eldiveni kullandığım için tırnaklar yıpranıyor uçları soyulmaya başlıyor. 
Renk görüldüğü üzere parlak grimsi ama hafif lilalık var içinde, 
fırçası klasik,
rengi orjinal 
kalıcılık 2gün
ben başarılı diyorum :)

"Belki de bu dünya başka bir gezegenin cehennemidir" - Andy Weir


Yorumlar

  1. Rengi çok hoşmuş :)
    Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. Harika renk!...Pek çok kıyafete uyum sağlayacak :)

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım bloğunu yeni keşfettim takipteyim seni de bloguma beklerim sevgilerle... makeupby-ezgi.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar